Suchfeld

Es sind leider keine Einträge vorhanden.

 


Suchfeld

208 Einträge « 5 von 21 »
41.

Bagheri, Samineh

Self-Adjusting Surrogate-Assisted Optimization Techniques for Expensive Constrained Black Box Problems PhD Thesis

Leiden University and TH Köln, 2020, (PhD thesis, TH Köln dissertation price 2020).

BibTeX

42.

Konen, Wolfgang

The GBG Class Interface Tutorial V2.2: General Board Game Playing and Learning Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining), Oct 2020.

Links | BibTeX

43.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final Adaptation Reinforcement Learning for N-Player Games Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining) 2020.

Links | BibTeX

44.

Konen, Wolfgang

Die CO2-Kosten des Video-Streaming Journal Article

In: Die Neue Hochschule (dnh), vol. 3, S. 18-19, 2020.

Links | BibTeX

45.

Thill, Markus; Konen, Wolfgang; Bäck, Thomas

Time Series Encodings with Temporal Convolutional Networks Proceedings Article

In: Vasile, Massimiliano; Filipic, Bogdan (Hrsg.): 9th International Conference on Bioinspired Optimisation Methods and Their Applications (BIOMA), Bruxelles. Video (15 min) available at https://youtu.be/PjI4fpcTGFY, 2020.

Links | BibTeX

46.

Scheiermann, Johannes

Sind (trainierte) General-Purpose-RL-Agenten im Brettspiel Othello stärker als (untrainierte) General-Game-Playing Agenten? Technical Report

TH Köln, Institut für Informatik 2020, (Praxisprojekt).

Links | BibTeX

47.

Mechouate, Adam

Realisierung und Evaluation eines Indoor-Lokalisierungssystems mittels Bluetooth Low Energy Beacons unter Berücksichtigung von Krankenhausanforderungen Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2020, (Master thesis).

BibTeX

48.

Thill, Markus; Konen, Wolfgang

Predictive Maintenance & Anomalie-Erkennung: Effiziente Instandhaltung mit Verfahren der KI Miscellaneous

Vortrag DEBRL2020 (Digital Exchange Bergisches Rheinland 2020), als Video über https://digital-xchange.de/streaming verfügbar, 2020.

Links | BibTeX

49.

Konen, Wolfgang

General Board Game Playing for Education and Research in Generic AI Game Learning Proceedings Article

In: Perez, Diego; Mostaghim, Sanaz; Lucas, Simon (Hrsg.): IEEE Conference on Games, London, 2019.

Links | BibTeX

50.

Bagheri, Samineh; Konen, Wolfgang; Bäck, Thomas

SACOBRA with Online Whitening for Solving Optimization Problems with High Conditioning Technical Report

arXiv preprint arXiv:1904.08397 2019.

Links | BibTeX

208 Einträge « 5 von 21 »