Suchfeld

Es sind leider keine Einträge vorhanden.

 


Suchfeld

214 Einträge « 5 von 22 »
41.

Engelhardt, Raphael C.; Lange, Moritz; Wiskott, Laurenz; Konen, Wolfgang

Shedding light into the black box of reinforcement learning - extended abstract Proceedings Article

In: Hammer, Barbara; Schilling, Malte; Wiskott, Laurenz (Hrsg.): Workshop on Trustworthy AI in the Wild (at: KI 2021 - German Conf. on AI), 2021.

Links | BibTeX

42.

Scheiermann, Johannes

AlphaZero-inspirierte KI-Agenten im General Board Game Playing Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2020, (Bachelor thesis).

Links | BibTeX

43.

Nurtaev, Lali

Geoinformationsbasierte Ermittlung und Visualisierung der Erreichbarkeit von Unternehmensniederlassungen Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2020, (Bachelor thesis).

BibTeX

44.

Kurtz, Tim

Erweiterung der Crowd Simulation PEDSIM mit einer graphischen Darstellung der Dichte von Agenten Technical Report

TH Köln, Institut für Informatik 2020, (Praxisprojekt).

Links | BibTeX

45.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Reinforcement Learning for N-Player Games: The Importance of Final Adaptation Proceedings Article

In: Vasile, Massimiliano; Filipic, Bogdan (Hrsg.): 9th International Conference on Bioinspired Optimisation Methods and Their Applications (BIOMA) , Bruxelles. Video (15 min) + slides available at https://youtu.be/OcpX7ITeH9w, 2020.

Links | BibTeX

46.

Nurtaev, Lali

Routenberechnung und -darstellung am Beispiel von Autobahnzufahrten in Bayern Technical Report

TH Köln, Institut für Informatik 2020, (Praxisprojekt).

BibTeX

47.

Bagheri, Samineh

Self-Adjusting Surrogate-Assisted Optimization Techniques for Expensive Constrained Black Box Problems PhD Thesis

Leiden University and TH Köln, 2020, (PhD thesis, TH Köln dissertation price 2020).

BibTeX

48.

Konen, Wolfgang

The GBG Class Interface Tutorial V2.2: General Board Game Playing and Learning Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining), Oct 2020.

Links | BibTeX

49.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final Adaptation Reinforcement Learning for N-Player Games Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining) 2020.

Links | BibTeX

50.

Konen, Wolfgang

Die CO2-Kosten des Video-Streaming Journal Article

In: Die Neue Hochschule (dnh), vol. 3, S. 18-19, 2020.

Links | BibTeX

214 Einträge « 5 von 22 »