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11.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final adaptation reinforcement learning for N-player games Artikel

In: arXiv preprint arXiv:2111.14375, 2021.

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12.

Scheiermann, Johannes

Sind (trainierte) General-Purpose-RL-Agenten im Brettspiel Othello stärker als (untrainierte) General-Game-Playing Agenten? Forschungsbericht

TH Köln, Institut für Informatik 2020, (Praxisprojekt).

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13.

Scheiermann, Johannes

AlphaZero-inspirierte KI-Agenten im General Board Game Playing Abschlussarbeit

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2020, (Bachelor thesis).

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14.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Reinforcement Learning for N-Player Games: The Importance of Final Adaptation Proceedings Article

In: Vasile, Bogdan Filipic Massimiliano (Hrsg.): 9th International Conference on Bioinspired Optimisation Methods and Their Applications (BIOMA), Bruxelles, 2020.

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15.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final Adaptation Reinforcement Learning for N-Player Games Forschungsbericht

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining) 2020.

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16.

Konen, Wolfgang

The GBG Class Interface Tutorial V2.2: General Board Game Playing and Learning Forschungsbericht

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining) 2020.

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17.

Cöln, Julian; Dittmar, Yannick

Untersuchung von KI Agenten im Spiel Othello Forschungsbericht

TH Köln, Institut für Informatik 2019.

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18.

Konen, Wolfgang

General Board Game Playing for Education and Research in Generic AI Game Learning Proceedings Article

In: Perez, Diego; Mostaghim, Sanaz; Lucas, Simon (Hrsg.): IEEE Conference on Games, London, 2019.

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19.

Barsnick, Felix

Implementierung und Untersuchung eines Turniersystems für KI-Agenten in Brettspielen Abschlussarbeit

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2019, (Master thesis).

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20.

Galitzki, Kevin

Selbstlernende Agenten für das skalierbare Spiel Hex: Untersuchung verschiedener KI-Verfahren im GBG-Framework Abschlussarbeit

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2017, (Bachelor thesis).

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