Suchfeld

Zeige alle

Es sind leider keine Einträge vorhanden.

 


Suchfeld

Zeige alle

41 Einträge « 2 von 5 »
11.

Meissner, Simon

Untersuchung des Spiel- und Lernerfolgs künstlicher Intelligenzen für ein nichtdeterministisches Spiel mit imperfekten Informationen: Blackjack in der Game-Learning-Umgebung ’General Board Game’ (GBG) Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2021, (Bachelor thesis).

Links | BibTeX

12.

Zeh, Tim

Untersuchung von allgemeinen KI-Agenten für das Spiel Poker im General Board Games Framework Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2021, (Master thesis).

Links | BibTeX

13.

Raycheva, Ralitsa

Erstellung eines Custom Environments in OpenAI Gym für das Spiel Ökolopoly Technical Report

TH Köln -- University of Applied Sciences 2021, (Praxisprojekt).

Links | BibTeX

14.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final adaptation reinforcement learning for N-player games Journal Article

In: arXiv preprint arXiv:2111.14375, 2021.

Links | BibTeX

15.

Scheiermann, Johannes

AlphaZero-inspirierte KI-Agenten im General Board Game Playing Masters Thesis

TH Köln -- University of Applied Sciences, 2020, (Bachelor thesis).

Links | BibTeX

16.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Reinforcement Learning for N-Player Games: The Importance of Final Adaptation Proceedings Article

In: Vasile, Massimiliano; Filipic, Bogdan (Hrsg.): 9th International Conference on Bioinspired Optimisation Methods and Their Applications (BIOMA) , Bruxelles. Video (15 min) + slides available at https://youtu.be/OcpX7ITeH9w, 2020.

Links | BibTeX

17.

Konen, Wolfgang

The GBG Class Interface Tutorial V2.2: General Board Game Playing and Learning Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining), Oct 2020.

Links | BibTeX

18.

Konen, Wolfgang; Bagheri, Samineh

Final Adaptation Reinforcement Learning for N-Player Games Technical Report

Research Center CIOP (Computational Intelligence, Optimization and Data Mining) 2020.

Links | BibTeX

19.

Scheiermann, Johannes

Sind (trainierte) General-Purpose-RL-Agenten im Brettspiel Othello stärker als (untrainierte) General-Game-Playing Agenten? Technical Report

TH Köln, Institut für Informatik 2020, (Praxisprojekt).

Links | BibTeX

20.

Konen, Wolfgang

General Board Game Playing for Education and Research in Generic AI Game Learning Proceedings Article

In: Perez, Diego; Mostaghim, Sanaz; Lucas, Simon (Hrsg.): IEEE Conference on Games, London, 2019.

Links | BibTeX

41 Einträge « 2 von 5 »